Ligger allt på mig? Är allt verkligen mitt fel?

Är det så? Är det ok att slå en 6 månaders bebis, och isåfall.. vad hade jag gjort för fel? Alla barn skriker så jag kan inte i min vildaste fantasi förstå hur man kan göra så mot ett barn. Slag och sparkar från 6 månaders ålder till det att jag var 15 år gammal. Sen kom de hårda, och ännu värre misshandeln, som båda mina föräldrar har utsatt mig för. Jag förstår inte vad jag har gjort för fel under alla dessa år. Kunde jag inte bara fått födas i ett hem med två kärleksfulla föräldrar? Visst, min mamma är enormt kärleksfull, nu. Eller ja, det har hon alltid varit men om någonting var fel så las allting på mig. Ilskan togs ut på mig och ingen annan. Jag måste vara hemsk.


Snälla söta rara. Kan ni inte lämna någon kommentar lite då och då och inte bara läsa? Skulle betyda jätte mycket för mig om ni gav mig lite feedback. Bra eller dålig kritik.

Uttryck din åsikt!
Postat av: Estefany

sv: ja upp till dig :), men fina är dom :D.kram

2009-03-25 @ 08:21:56
URL: http://mystuff.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Vilken cool bild (:



Ja, hennes låtar har varit riktigt bra på sistone ..

2009-03-25 @ 09:32:22
URL: http://jennniferke.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Hej...det har varit en tuff barndom du haft...klart du inte ska lägga skulden på dig själv...det är sorgligt att behöva växa upp på det viset,för det sätter så djupa spår inombords...förstår dig mer än väl,vill du ska veta det!!!

Mina bästa tankar till dig...fortsätt skriva av dig,det är läkande...

2009-03-25 @ 16:30:47
URL: http://vedenbrant.bloggproffs.se

Posta din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0