Blåögd!

Att jag alltid ska träffa på rövhål. Vad är det för fel på denna värld? Trodde det var över nu men självklart ska allt bli som det var förr. En falsk fitta och ett stort rövhål som kommer med anklagelser. Båda låtsas vara min vän och jag ställer upp som jag alltid gör. Vad får man tillbaka? Massa skit som inte finns på kartan. Massa skit som bara är rent påhitt.

Det här är inte okej. Det är inte okej att trycka ner människor på detta sättet. Antagligen är det väl så att de mår så dåligt själva att de måste ha en hackkyckling att lägga allt på. Självklart ska jag vara hackkycklingen. Helvete säger jag bara.

Varför ska jag vara så blåögd?! Varför ska jag alltid tro gott om alla och att alla bara vill mig väl? Även om man får varningar från vänner så skiter jag i det och släpper in skitstövlar i mitt liv och tror att bara dom vill väl och att dom är goda människor. Till vilken nytta?! Mår ju bara piss själv. Får alltid allt slängt i ansiktet och det är jag jävligt trött på! Känner mig nästan redo att gå till en teraput bara för att få klarhet i det hela. Behöver någon som förstår mig och som kan hjälpa mig ur dethär. Någon som man kan lita på och som finns vid min sida.

Har haft en vän här som jag berättat allt för. Där har vi en klippa om något. Kommer hit fast hon har varit uppe sedan mitt i natten, bara för att jag bad henne om det. Fint att få ventilera lite och känna sig lite bättre trotts allt svårt som cirkulerar. Är så trött på det att det inte finns ord att beskriva det.

Hjälp mig.

Uttryck din åsikt!

Posta din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0