I look out my window and what do I see? Nothin. It's fade to black.

Jag är mycket medveten om att klockan är fem på morgonen och att jag egentligen borde ligga och sova, men icke. Vad gör jag istället? Nej, just det. Det är frågan. Vad fan gör jag uppe nu!?
Ellen Degeneres började nyss, så jag ska väl ta mig en titt på det. Satt och letade jobb som en tok innan. Hatar verkligen att vara arbetslös. Det kanske har ett finger med i spelet gällande min insomnia? Vad tror ni? Jag tor att både de, och faktumet att det har hänt så mycket tråkiga saker i mitt liv på kort tid, är boven i dramat.

I can't wait to go to the U.S and start it all over. Get a nice apartment and get a great job wich I'm hopfully gonna love. That would be a dream of mine wich I'm about to live. Soon. Really, really soon if everything go as planed. Maybe everything went straight to hell just to make me understand that I need to get out of here? To get out of Sweden and come and live my dream in the U.S? What do you guys think?

I have to sign off. Hope everyone has got a god night sleep.

xoxo

Uttryck din åsikt!

Posta din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0