Medium

På sista tiden har jag mått riktigt, riktigt dåligt på grund av att det finns idiotiska och känslokalla människor där ute. Vet inte hur jag ska tackla dethär. Har hot efter mig. Till imorgon, sen smäller det. Och jag har inte ens gjort någonting.
Vad som händer vet jag inte men vet att det inte kommer vara någonting att se fram emot. Jag fasar för den dagen.

Trotts allt har jag iallafall lite kul att se fram emot. Jag hoppas bara att all negativitet inte tar över hela skiten. Då vet jag inte hur länge till som jag orkar. Har funderar på vad som är bäst nu flera nätter i rad. Går det snabbt med tabletter tro? Så jag slipper leva i skiten.

Allt för att människor är fruktansvärt elaka. Är det någonting tar man det ansikte mot ansikte. Inte inför hela världen. Det är mellan två personer, och endast dessa två.

Uttryck din åsikt!
Postat av: Ingrid

Hej lilla hjärtat..hittade dig igen..är glad för det..Ser du mår inte bra alls.

Skriv gärna till min hotmail adress om du vill..



KRAM

2010-03-07 @ 19:05:16
URL: http://vedenbrant.bloggproffs.se
Postat av: Anonym

Än en gång, tack så hemskt mycket. Du förstår inte hur mycket det betyder för mig att veta att någon där ute faktiskt vet om hur jag mår och verkar bry sig. TACK!

2010-06-07 @ 14:22:52
URL: http://comeasyouwere.blogg.se/

Posta din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0