Dessa pojkar..

Jag förstår mig inte på dessa små pojkar i 18 årsåldern som blir kära efter att bara ha träffat sin brunkräms och idomin tjej några få gånger. Vad är det här för epdemi?

Antingen så blir småkillarna kära direkt, eller så kan dom inte vänta att komma innanför dina trosor. Och dessa brunkräm och idomin-tjejer. Vad kan vara mer fejk på en sån tjej? Låt oss hoppas att dessa småtjejer också växer upp en dag och ser tillbaka på sina liv och får ett wake-up-call och tänker "vad fan håller jag på med".

Man hittar inte kärleken om man är fejk och man hittar inte kärleken om man tror att man är kär när man bara har träffat tjejen några gånger.

Jag är glad att jag är "in my twenties" så att jag slipper detta. Jag har hittat mig själv, eller vill iallafall tro att jag har gjort det, och de flesta killarna är inte längre ute efter en ända sak. Vi har vuxit upp helt enkelt. Missförstå mig nu inte. Det finns alltid idioter där ute som bara leker, men när man är över 20 så ramlar dom bort en efter en..

Uttryck din åsikt!
Postat av: Nike Balboa

ah han är min baby (:

2009-01-07 @ 16:34:41
URL: http://diorme.blogg.se/

Posta din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0