Great!

Vet egentligen inte vad jag ska skriva, men kände mig tvungen då det gått så lång tid sedan senast jag skrev. Allt har börjat att lösa sig. Ja, tänka sig. Jag börjar få medvind! Äntligen börjar jag kunna slapna av. Många tror säkert att jag vilat upp mig de senaste året då jag inte gjort någonting annat än att ligga i sängen. Men ni kunde inte ha mer fel. Det är inte bara fysisk vila man behöver. Även om jag inte gjorde någonting så kände jag mig stressad. Mentalt antar jag. Jag kommer på mig själv ibland att njuta av nu:et. Någonting som jag inte gjort på mycket länge. Detta börjar dock synas på min kropp då jag börjar gå upp lite i vikt ;) Men det är smällar men får ta. Ingen beach body här inte, men vad är det yttre om det inre äntligen mår bra? Jag trivs mer nu än vad jag gjort på mycket länge..

Uttryck din åsikt!

Posta din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0