De behövs inga ord. Allt är vara så hemskt och vackert på samma gång.





Såg bilderna när jag tittade på Americas next top model och blev förälskad direkt. Det var som om de talade till mig.
Tyra "spelar" en mamma som tillsammans med sina barn emigrerar till usa.
För mig är det som en hel historia bakom bilderna som låter mig drömma och hitta på min
egen början och mitt egna slut.
Det som hörs klarast i min version av historian är att trotts alla motgångar så finns alltid kärlek.

Uttryck din åsikt!
Postat av: janne

Jättebra att du skriver av dej du måste bära på mycket som att tömma en ryggsäck fortsätt att skriva ha en bra onsdag Kram Janne

2009-04-01 @ 19:08:44
URL: http://e-kontakt

Posta din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0