Jag har slutat fungera..

Jag mår inte bra. Jag mår verkligen inte bra. Det är som att jag är helt tom inuti. Ett stort svart hål. Ett tomrum. Allt jag önskar är bara att få känna mig normal. Att få vara lycklig någon gång.

Just nu känner jag varken kärlek eller hat. Helt apatisk och jag tycker inte om mig själv och den jag blivit. Varför just jag? Varför är jag den som pekats ut att bli den miserabla tjejen? Varför kunde jag inte fått en fin uppväxt? Och med fin menar jag inte pengar, utan kärlek utan skrik och slag. Nu växer allt inom mig och jag vet inte vad jag ska ta mig till.

Uttryck din åsikt!
Postat av: Ingrid

Varför kan du inte dela med dig till din kära allt du varit med om och allt du känner inuti...har du någon (mer än bloggen) att öppna dig för?

Tänker på dig.

2009-04-08 @ 00:48:03
URL: http://vedenbrant.bloggproffs.se

Posta din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0