Bättre

Nu känns det lite bättre. Har försökt att ta rådet och att skita i det hela men det är ändå någonting som går som en elvisp i huvudet på mig. Det cirkulerar och låter mig inte skita i det alls. Jag vill inte bry mig. Jag vill inte ha ångest för någonting jag inte gjort. Jag vill vara stark. Jag vill kunna rycka på axlarna och gå vidare. Tyvärr är det inte så lätt. Även om jag vill vara stark och rycka på axlarna så är jag väldigt svag. Jag tar på mig allt precis som om det skulle vara mitt fel. Av vilken anledning? Har man inte gjort någonting ska man heller inte behöva må som jag gör. Känns hemskt. Kan tillägga att personen som gjort detta är samma person som hotade mig förut..
Alltså ingen bra människa. Har aldrig mött en människa som är så fruktansvärt elak och som fullkomligt njuter av att se andra lida. Det är en människa som kan stå med ett leende på läpparna om någon blir överkörd. Utan att överdriva.

Uttryck din åsikt!

Posta din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0