Klumpen Sten

Har en jäkla klump i magen från igår som jag döpt till Sten. Tyckte det var passande. Jag kan inte i min vildaste fantasi förstå varför allt blev så. Jag är ju så jävla snäll, för snäll, och får bara skit. Med alkohol i kroppen blir saker och ting inte direkt bättre. Jag blir som en ångvält som är överallt och högljudd som bara den. Nästan tvärt om mot vad mitt nyktra jag är. Gjorde en dum grej igår som jag vet att jag kommer få betala för. Igentligen har inte jag gjort någonting fel utan jag blir bara så trött på att det ska ligga saker under ytan så jag la korten på bordet istället. Istället för att ta och må skit själv och vara arg och ledsen vill vissa personer istället trycka ner andra och sånt klarar jag inte av. Är du så jäkla galen och dum så får du vara det men blanda inte in mig i det hela.

Uttryck din åsikt!

Posta din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0