Borde

Jag borde verkligen lita mer på mig själv och hitta min inre röst istället för att ta andras åsikter och tro att de är mina. Jag vet inte vad jag känner eller vad jag tycker utan är som en vit duk där folks kommentarer fastnar. Jag vill inte vara en intetsägande person. Jag vill kunna uttrycka mig själv, säga vad jag vill och vad jag tycker. Det svåra är bara att jag inte vet vad jag tycker om någonting. Jag kan aldrig ta beslut utan velar och vill helst att någon annan gör det för mig.
Hur jag ska lösa detta och hitta mig själv, och lita till mitt inre.. vet inte hur jag ska lyckas. Känns som att jag bara jobbar och jobbar med mig själv utan att komma någon vart. Eller.. nej, det är inte sant. Jag gör inte ett skit för att hitta mig själv. Jag försöker, men gör ingenting åt det. Hur ska jag kunna lyckas?

Uttryck din åsikt!

Posta din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0