Sleepless..

Det finns ingenting som tilltalar mig på tvn, men jag känner ändå inte för att sova och film är absolut uteslutet. So, what to do? Ut på promenad? -Nej, det är för sent för det. Städa lite då? -Nej, då väcker jag grannarna.. Men.. kolla runt på nätet då? -Been there, done that for a couple of hours.. bored to death!

Antar att det blir tv iallafall.. försöka koppla bort hjärnan lite och förhoppningsvis somna inom de närmsta timmarna.. För några år sedan skulle jag varit ute och slagit klackarna i taket såhär en lördags "kväll", men nu finner jag inte det intressant längre. Jag gör alltid saker som jag ångrar när jag dricker och jag behöver inte mer ångest än vad jag redan går runt med var dag. Jag vill ha kontroll och hoppar istället över alkohol och festligheter en tid framöver. Levern behöver kurera sig..

Uttryck din åsikt!

Posta din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0